Gra forumowa
Każda postać ma swoje atrybuty. Dzięki nim mnożymy siłę naszego ataku i obrony. Każda postać ma 4 atrybuty: siła, energia, obrona i szybkość. Siła służy do obliczania obrażeń z broni typu miecz, topór, energia służy do obliczania obrażeń z magi oraz każdy punkt dodany w energię dodaje nam 10 many, obrona służy do obliczania obrony przeciwko obrażeniom zadanym z broni białej oraz broni miotanej (przy broni miotanej całą obronę dzieli się przez 2) atrybutu siła oraz każdy punkt dodany w obronę dodaje nam 10 punktów życia, szybkość służy do obliczania obrażen z broni typu łuk, sztylet, noże do rzucania oraz do obliczania obrony przeciw magii (uniki, ponieważ magii nie da się obronić np. tarczą).
Siłę ataku obliczamy w następujący sposób:
Ilość danego atrybutu * atak danej broni = nasze obrażenia
np. nasza siła wynosi 3, a atak naszej broni 4 to zadawane przez nas obrażenia wynoszą 3 * 4 = 12, jeśli przeciwnik nie ma żadnego uzbrojenia, w innym przypadku dodajemy punkty obrony każdej części uzbrojenia i mnożymy całość przez atrybut obrona (w przypadku magii atrybut szybkość) np. hełm - obrona 2, pancerz - obrona 3, atrybut 1 czyli 2 + 3 = 5 * 1 = 5, zadawane obrażenia to 12 - 5 = 7.
Offline